Ga naar de hoofdinhoud

algemeen alles

Van "Ideeënkaart"

Ga naar het project

Ik heb niet echt een ding , ik heb wel meer ideeën maar er zou wel wat meer gedaan mogen worden aan groen en onkruidbestrijding . Kijk naar de gemeente Apeldoorn die heeft genoeg mensen in dienst die echt meerdere keren per jaar de straten en de stegen schoonmaken . 

Ik vind dat er meer betaalbare huurwoningen moeten komen en ook werk gelegenheid voor de jeugd en dat de economise weer gaat draaien hier door bedrijven en winkels aan te trekken. ook als droom park echt gestalte krijgt zou ik willen zien dat hier ook voor de Enkhuizers werk voor is.

Ook vind ik dat er een strenger drugsbeleid moet komen en ook hulp hier voor zodat mensen ook geholpen kunnen worden bij nood.

Een punt van aandacht vind ik ook dat er meer spreiding moet komen, van huur en koopwoningen en ook mag de stad meer gezelligheid uitstralen.

Het strand moet worden aangevuld en opgespoten en er mag een gezellige strandtent komen met leuke winkels en fitness toestellen bij het strand. plus geef de jeugd wat gezelligheid door meer uitgaan gelegenheid en chill plekken met onderdak. 

Ook de fietsenstalling in Enkhuizen moet anders ingericht worden dat dit beter schoongemaakt en onderhouden kan worden en maak dit bewaakt met cameras of toezicht in de avond en overdag daarbij zou een goede busverbinding naar Lelystad een mooie optie zijn en niet gerund door vrijwilligs maar gewoon betaald (ook weer werk gelegenheid).

Het hertenkamp mag van mij blijven als onderdeel van rust plek en wandel gebied,. Misschien moet de natuur bij het Wilhelminaplantsoen wat meer bloemen krijgen en nieuwe opstelling van bomen en hagen met mooie verlichting dat dit weer een mooie trekpleister word samen met spookjeswonderland . sprookjes wonderland mag van mij uitbreiden ook voor meer werk gelegenheid

Ik vind ook dat enkhuizen erg verpauperd is geworden, op sommige plekken ook in de buitenwijk. wij betalen het meeste belasting als burger en daar wil ik graag iets voor terug zien. soms vind ik enkhuizen niet aantrekkelijk meer en te armoedig en leeg qua winkels en gezelligheid en er moet een strenger beleid komen op hondenpoep en opruim plicht. dus zorg dat vuilnisbakken die ook sloop bestendig zijn. en waar hondenpoep met zakje en al in gedeponeerd kan worden

van mij mag het koperwiek plein meer moderner beetje meer streek hof gehalte

ik wil weer trots zijn om in enkhuizen te wonen met veel winkels en een bruisend leven. vol avontuur waar werk is en geleefd word in een schone en nette stad waar je rust vind als het nodig is met mooie wandel en fiets routes

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Totaal aantal likes: 2, totaal aantal dislikes: 0
. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Ideeënkaart. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Ideeënkaart

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld

Tags

Overige